Bedankt voor uw aanvraag

Wij hebben uw aanvraag voor een bijdrage aan de medische kosten van de diergeneeskundige behandeling van uw huisdier ontvangen.

Hoe gaat het verder nu u het aanvraagformulier heeft verstuurd?

De stichting probeert u zo snel mogelijk te laten weten of u voor financiële ondersteuning in aanmerking komt en hoeveel de bijdrage bedraagt. Houdt u er rekening mee dat het enkele dagen tot een week kan duren voordat wij u kunnen informeren.
Als wij nog gegevens op moeten vragen, bijvoorbeeld bij uw dierenarts, kan het mogelijk langer duren dan een week.
Als huisdiereigenaar moet u bij toekenning van een bijdrage zelf ook een deel van de kosten betalen en daarover zonodig afspraken met uw dierenarts. De stichting betaalt een bijdrage, dus niet het volledige bedrag van de behandeling, en staat daarvoor ook niet garant.
De stichting betaalt in principe de bijdrage (na ontvangst van de originele nota) rechtstreeks aan de dierenarts. Mocht echter de nota reeds door u of iemand anders zijn betaald, en u kunt daarvan een betaalbewijs overleggen, kan de toegezegde bijdrage aan u worden overgemaakt.

Als u nog vragen heeft kunt u die per e-mail stellen aan aanvraag@stichtingmensdiernood.nl

Wilt u dan bij het onderwerp van uw e-mail uw naam en de naam van uw huisdier vermelden?

Ps: U ontvangt dit bericht ook per e-mail. Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, controleer dan in uw spam-map of de mail daar terecht is gekomen.

Met vriendelijke groet,

Commissie Beoordelingen