Symposium 14 mei

Symposium 'de preventieve gezondsheidszorg voor huisdieren' op 14 mei 2024

Stichting Mens Dier Nood zet zich al 15 jaar in om daar te helpen, wanneer de waardevolle relatie tussen mens en huisdier door pech onbetaalbaar wordt.

Helaas blijkt deze hulp nog steeds hard nodig, dus wij blijven ons inzetten om mens en dier de noodzakelijke hulp te kunnen bieden.

De laatste jaren zien wij dat er steeds vaker een beroep wordt gedaan op kostenvergoeding voor preventieve gezondheidszorg. Ondanks dat dit niet ten grondslag ligt van onze stichting, zien wij wel in dat met goed onderhoud en voorzorgsmaatregelen, erger voorkomen kan worden. Daarom richten wij ons in dit jubileumjaar op de preventieve gezondsheidszorg voor huisdieren.

Wij nodigen u uit om op dinsdag 14 mei aanwezig te zijn bij het symposium ter ere van ons 15-jarig jubileum. Hierin staat bovengenoemd thema centraal. We zijn trots te vermelden dat deze avond wordt opgeluisterd door onder andere

• Wethouder Yusuf Çelik
  • Dr Barend de Rooij, hoogleraar Tilburg University
  • Mariette Laugeman, oprichtster Stichting Mens Dier Nood

Daarnaast zijn er sprekers uit de diergeneeskundige en sociale sector en is er een ludieke veiling met prachtige (kunst)stukken.

19.00 - 19.30 uur Ontvangst gasten
19.30 - 21.30 uur Sprekers