Waneer en hoe laat
woensdag 3 oktober van 14:00 - 17:00

Boekhandel Gianotten Mutsaers
Emmapassage 17, 5038 XA Tilburg (gemeente)

Stichting Mens Dier Nood en Boekhandel Gianotten Mutsaers organiseren samen een kinderevenement, met het oog op Werelddierendag (4 okt.) en Kinderboekenweek (3 t/m 14 okt.). Het thema van de Kinderboekenweek is Vriendschap.

Deze middag zijn alle kinderen welkom bij Boekhandel Gianotten Mutsaers, waar ze kleurplaten met dieren kunnen inkleuren en inleveren. Er zijn mooie prijzen te winnen! Neem vooral ook je knuffel mee want er is een dierenarts aanwezig die je knuffel onderzoek en verband aanlegt of een pleister plakt. En je kunt hem natuurlijk van alles vragen over je dier.
Van 15.00 - 16.00 uur zal er ook nog een dierenarts aanwezig zijn met exotische huisdieren.
De boekhandel zorgt voor de kinder-leestafel met (jeugd)boeken en literatuur over o.m. dieren & natuur.

Om 16.30 zal Mario Jacobs de prijzen uitreiken voor de mooiste tekeningen. Hij heeft o.a. Dierenwelzijn in zijn portefeuille. De voorzitter van de jury is Jofke van Loon, bekend Tilburgs beeldend kunstenaar. Zij geeft ook teken- en schilderlessen aan kinderen. De prijs bestaat natuurlijk uit dierenboeken, ter beschikking gesteld door Gianotten Mutsaers. Een aantal basisschoolklassen ontvangen de kleurplaten vooraf zodat zij mee kunnen dingen naar de prijzen.‬