High paw voor Toon & Noor

Toon de Boer en Noor Houben zijn afgelopen zaterdag 6 mei afgetreden als bestuurders van onze stichting Mens Dier Nood (sMDN), waar zij zich sinds 2012 belangeloos en met heel veel aandacht voor hebben ingezet. Zo’n afscheid verdient iets meer dan een bloemetje, zo vond ook de gemeente Tilburg. De burgemeester zelf kwam Toon & Noor – als verrassing – afgelopen zaterdag in het zonnetje zetten bij café Het Dorstige Hert en reikte hen de Tilburg Trofee uit.
Ondanks het vertrek van Toon & Noor gaat sMDN onverminderd door. Door de stijging van alle kosten in deze tijd stapelen logischerwijs de aanvragen voor hulp zich op. Het nieuwe bestuur zal dan ook met volle inzet in de voetsporen van Toon & Noor treden. Want een voetafdruk heeft dit paar voor vele Tilburgers en hun huisdieren zeker achter gelaten. Daarom is er als afscheidscadeau voor hen een extra donatie actie door sMDN opgezet: ‘Geef financieel kwetsbare Tilburgers en hun huisdier een financiële High Paw.’ Deze actie kun je vinden op onze website onder het kopje ‘steun ons’!

Een mooier afscheid dan een impuls om hun werk voort te zetten voor Toon & Noor bestaat niet. Toon & Noor; nogmaals ontzettend bedankt voor jullie zeer gewaardeerde inzet voor onze stichting!