Marloes Jacobs, voorzitter

Enkele jaren geleden hoorde ik over stichting Mens Dier Nood en haar missie. Ik weet hoeveel vreugde en plezier een gezelschapsdier kan brengen en zou er dan ook niet aan moeten denken om niet bij machte te zijn de medische zorg hiervoor te betalen. Ongeacht de grootte van ieders portemonnee gun ik iedereen het geluk dat een huisdier kan geven. Daarom help ik graag mee om de mooie doelstellingen van de stichting te realiseren!

Werkzaam als Supply Chain Coördinator bij Eurofar International B.V.

Charlotte Tekol, secretaris

Ik weet uit ervaring hoe belangrijk een dier voor een eigenaar maar ook voor de mensen eromheen kan zijn. Het geeft liefde en steun, haalt mensen uit hun isolement en helpt het gevoel van eenzaamheid verminderen.

Wanneer mensen uit gemeente Tilburg de financiële middelen niet (meer) hebben om een levensreddende behandeling van hun geliefde huisdier te betalen, dan is het goed te weten dat er een stichting is die hierin kan ondersteunen.

Als secretaris ondersteun ik de stichting Mens Dier Nood bij het realiseren van haar doelstelling.

Is ondernemer/eigenaar van Cerah – HR advies & Coaching

Leo Kruit, penningmeester

Als dierenarts weet ik als geen ander hoe nauw eigenaren met hun huisdier verbonden zijn.
Zeker als bij mensen (financiele) problemen ontstaan kan een huisdier ontzettend veel steun bieden.
Daarom ben ik blij dat ik met de stichting Mens Dier Nood kan bijdragen om Tilburgers in een probleemsituatie te steunen als zij de gezondheids behandeling van hun huisdier niet zelf kunnen betalen.

Werkzaam als Industry Support Manager bij Royal Zeelandia Group.

Mariëtte Laugeman

Mariëtte Laugeman, extern diergeneeskundig adviseur en integriteitsvertrouwenspersoon.
Dierenarts in ruste, mede oprichter van de stichting.