Onderscheiding PvdD

Onderscheiding ontvangen PvdD

Gisteren is de Partij voor de Dieren Tilburg op de koffie geweest bij Stichting Mens Dier Nood. Hoewel sMDN politiek neutraal is delen we wel gemeenschappelijke belangen met deze partij: het dierenwelzijn!

Tilburg is medeverantwoordelijk voor de bescherming van alle dieren binnen zijn gemeentegrenzen. De Partij voor de Dieren wil dat Tilburg zorgt voor een vooruitstrevend beleid gericht op dierenrechten en dierenwelzijn dat wordt vastgelegd in een dierenwelzijnsnota.
Volgens de Partij is Stichting Mens Dier Nood een mooi voorbeeld dat laat zien dat goed zorgen voor dieren, ook goed zorgen voor mensen is. Daarom spraken Peggy Cremers en Jack Tummers hun waardering uit en reikten de onderscheiding van mededogen uit.

Noor en Toon en alle andere bestuursleden en vrijwilligers; heel hartelijk dank voor jullie bijdrage aan dierenwelzijn.