Poes A

“Een paar weken geleden heb ik via mijn begeleider contact gezocht met de stichting. Mijn poes lijdt sinds 1,5 jaar aan een allergie. Mijn dierenarts kon niet achterhalen wat de oorzaak was en verwees hij me door naar de dermatoloog in Udenhout. Ikzelf heb een chronische hersentumor, waardoor ik een wajong uitkering heb. Ik heb vaak een krap budget, omdat ik de kosten voor mijn poes voorrang gaf. De offerte van de dermatoloog bedroeg meer dan 200 Euro. Vanwege een doorverwijzing naar stichting Mens Dier Nood, kon ik toch met poes A naar de dermatoloog, waar zij nu behandeld wordt en speciale voeding en medicatie krijgt. Dankzij MensDierNood kon ik mijn poes de hulp bieden die zij nodig had, omdat ik wist dat de rekening betaald kon worden. Ik wil de stichting erg bedanken voor de snelle hulp voor A.”